۱۳۹۷ اسفند ۷, سه‌شنبه

فلزیاب خارجی | خرید فلزیاب خارجی

فلزیاب خارجی | خرید فلزیاب خارجی
فلزیاب خارجی
فلزیاب خارجی
شرکت IKPV با بیش از ۲۰ سال سابقه در تولید، فروش، تعمیر و اجاره انواع فلزیاب و گنج یاب بزرگترین تولید کننده فلزیاب و گنج یاب در ایران بوده و تمامی مراحل طراحی و ساخت محصولات فلزیاب ما درون کشور انجام شده است.
دستگاههای تولیدی ما در اکثر موارد عملکرد و دقت بسیار بهتری از دستگاههای مشابه خارجی دارند و دلیل آن طراحی گنج یاب و فلزیاب های تولیدی IKPV بر اساس شرایط اقلیمی ایران با دیگر کشور های جهان و همچنین کاربرد متفاوت فلزیاب و طلایاب در ایران و سایر کشور های باستانی نسبت کشور های اروپایی است.

انواع فلزیاب های خارجی موجود :

گاهی در مسیر انتخاب فلزیاب به محصولاتی برمی‌خوریم که حرف خاصی برای گفتن ندارند و تنها با تکرار مشخصات قدیمی و صرفا برای اینکه چیزی راهی بازار شده باشد، تولید می‌شوند. در این فلزیاب ها، قطعات موجود در بازار در بدنه‌ای بی کیفیت گرد هم می‌آیند.
گستره فلزیاب خارجی در نمایندگی فلزیاب شیراز بسیار گسترده بوده و فقط کافیست تا برند و مدل مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان گذاشته و در کمتر از ۲۴ ساعت دستگاه خود را در هرکجای ایران تحویل بگیرید. توجه داشته باشید که با توجه به عرضه گسترده فلزیاب تقلبی و فاقد کیفیت  به جای فلزیاب خارجی حتما از مراکز فروش معتبر خرید کنید.
.برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...