۱۳۹۷ اسفند ۷, سه‌شنبه

راهنمای کار با فلزیاب و گنج یاب | آموزش اپراتوری فلزیاب

راهنمای کار با فلزیاب و گنج یاب | آموزش اپراتوری فلزیاب

مرحله اول انتخاب و خرید دستگاه فلزیاب :

فلزیابی یک فعالیت سرگرم کننده و هیجان انگیز است. اگرچه ممکن است همیشه چیزی پیدا نکنید اما میتوانید در هر مکانی فلزیابی کنید. هرکسی در هر محدوده سنی میتواند اقدام به فلزیابی کند ( دستگاههای فلزیاب مخصوص افراد مبتدی و کودکان را در این پست میتوانید ببینید ). اولین مرحله در این کار خرید یک دستگاه فلزیاب است و با یک جست و جوی کوتاه در اینترنت متوجه خواهید شد که صدها مدل متفاوت در بازار موجود است که باید بهترین آنها را متناسب با کار خود انتخاب کنید ( میتوانید راهنمای خرید فلزیاب را از اینجا ببینید ). در ادامه با راهنمای کار با فلزیاب با ما باشید :

مرحله دوم خرید وسایل مورد نیاز :

هر فعالیتی به یک سری تجهیزات و ملزومات نیاز دارد. برای فلزیابی نیز برخی از موارد جزء مهمترین تجهیزاتی هستند که باید داشته باشید :

هدفون ( Headphones )

برای شنیدن صدای دستگاه فلزیاب خود به هدفون نیاز دارید که انتخاب یک هدفون با کیفیت باعث بهتر شنیده شدن صدای سیگنال های ضعیف میشود و همچنین باعث کاهش صدای محیط نیز میشود.

دستکش ( Gloves )

شما قرار است تا در محیط بیرون به کاوش و حفاری بپردازید ، استفاده از دستکش های استاندارد میتواند از دستان شما در مقابل سرما و اشیاء تیز محافظت کند و حفاری را برای شما راحت تر کند.

نقطه زن ( Pinpointer )

دستگاههای نقطه زن یک انتخاب ایده آل و بسیار ضروری هستند و در حین حفاری به اهمیت آن پی خواهید برد. برای پیدا کردن محل دقیق اشیاء فلزی کوچک در توده ای از خاک این نقطه زن ها میتوانند به شما کمک کنند.

مرحله سوم پیدا کردن محلی برای جست و جو :

پیدا کردن محلی برای کاوش یکی از هیجان انگیز ترین جنبه های گنج یابی است. البته این موضوع بستگی به هدف شما از فلزیابی دارد که شما به فلزیابی به چشم یک تفریح نگاه میکنید یه به دنبال هدفی خاص ( برای مثال گنج و دفینه ) در محلی خاص هستید. اگر قصد شما تفریح است ساحل ، خانه های قدیمی ، روستاهای متروکه و مناطق باستانی میتوانند انتخاب های خوبی باشند.
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...