۱۳۹۷ بهمن ۳۰, سه‌شنبه

Garrett AT Pro برترین فلزیاب ۲۰۱۸

Garrett AT Pro برترین فلزیاب ۲۰۱۸
به دنبال بهترین دستگاه فلزیاب میگردید که به شما در تمام اهداف گنج یابی خود کمک کند؟ Garrett AT Pro، یکی از بهترین گنج یاب ها برای افرادی است که به دنبال گنج هستند و می خواهند جذاب ترین و شگفت انگیز ترین تجربه کاوش را داشته باشند.

نقد و بررسی فلزیاب Garrett AT Pro :

گنج یاب گرت ای تی پرو تقریبا برای هر هدف از قبیل : کاوش گنج، جواهرات، سکه، جستجو در ساحل و یا آب شیرین و غیره بسیار توصیه می شود. همچنین این دستگاه کاملا ضد آب است و تا عمق ۳ متر در زیرآبرا می تواند کاوش کند. این فلزیاب یکی از محنصر به فردترین محصولات شرکت Garrett می باشد که مناسب برای گنج یابی است. شما فقط باید حالت جستجوی حرفه ای یا استاندارد را انتخاب کنید و به کاوش بپردازید. از آنجا که این محصول ترکیبی از بهترین ویژگی های کاوش روی زمین است، شما می توانید با خیال راحت آن را در زمین و زیر آب استفاده کنید و عملکرد آن کاملا تضمین شده است.
Garrett AT Pro
Garrett AT Pro

توضیحات کلی در مورد برخی از ویژگی های این دستگاه :

  • این دستگاه همچنین ۸٫۵ در ۱۱ اینچ منطقه را با کویل DD تحت پوشش قرار می دهد و  کاملا ضد آب است.
  • Garrett AT Pro همچنین دارای سرعت بازیابی سریع می باشد. این کاربر را قادر می سازد تا اهداف ارزشمند در میان اشیاء زباله را تشخیص دهد.
  • فرکانس ۱۵ کیلوهرتز آن می تواند امکان تشخیص تمام اهداف کوچک مانند جواهرات و قطعات طلا را افزایش دهد.
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...