۱۳۹۷ بهمن ۹, سه‌شنبه

حرفه ای ترین فلزیاب

حرفه ای ترین فلزیاب
با سلام خدمت تمامی دوستان گرامی در این پست به معرفی بهترین فلزیاب بازار ایران می پردازیم. خوب بریم سراغ اصل مطب فلزیاب های زیادی بازار هستن که توسط شرکت های مختلف ایرانی تولید میشن و حتی برخی شرکت های ایرانی محصولات خود را به اسم فلزیاب های خارجی به مردم می فروشن که کلاً فاقد کارایی هستن.
اصولا کلمه حرفه ای ترین  امروز معنی ندارد چون چند ساعت دیگر ممکن است  بهتری تولید شود. اما تا به اینجا بهترین فلزیاب برای گنج یابی از نظر مشتری های متعدد را به شما معرفی میکنیم:

فلزیاب و طلایاب KOMATSU A-U-8

طلایاب KOMATSU A-U-8 ساخت برند معتبر می باشد که حرفه ای ترین فلزیاب ها را در بازار ایران تولید میکند. برند منتخب سال 1397 از نگاه مشتریان یکی از افتتخاراتی است که نصیب این شرکت شده است.
اگر شما از آن دسته افراد ماجراجوی در جستجوی گنج های باستانی هستید، طلایاب KOMATSU A-U-8 بهترین پیشنهاد برای شماست که تمامی امکانات یک حرفه ای ترین فلزیاب را دارد . در ادامه شما را با برخی از قابلیت های این دستگاه اشنا میکنیم:
حرفه ای ترین فلزیاب

برخی از قابلیت های دستگاه فلزیاب KOMATSU A-U-8 حرفه ای ترین فلزیاب بازار ایران

  • دارای 8 سنسور GPR پیشرفته برای بالا بردن کیفیت تصاویر
  • فابلیت اسکن و ذحیره سازی تصاویر با کیفیت  متفاوت
.برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...