۱۳۹۷ بهمن ۱۰, چهارشنبه

فلزیاب Invenio Pro تولید کمپانی فلزیاب Nokta ترکیه

فلزیاب Invenio Pro تولید کمپانی فلزیاب Nokta ترکیه

شرکت Nokta از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را در زمیته تولید فلزیاب و گنج یاب در استانبول ترکیه آغاز کرد. این شرکت که در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع دایر شده دارای بیش از ۱۵۰ نفر نیروی متخصص بوده و فلزیاب های تولیدی این شرکت از دقت و حساسیت مثال زدنی برخوردارند. این کمپانی فلزیاب ترکیه ای به تازگی محصول مشترکی با کمپانی فلزیاب makro، تحت عنوان Invenio Pro که نسل جدید فلزیاب Invenio میباشد را به بازار ارائه کردند.

"<yoastmark

معرفی فلزیاب Invenio Pro

کمپانی نوکتا از زمان تاسیس خود همواره رو به جلو حرکت کرده و سعی در به واقعیت رساندن رویا های کاوشگران داشته است.بعد از سالها تحقیق و توسعه این شرکت توانست اولین فلزیاب هوشمند و تصویری جهان را به نام  فلزیاب Invenio Pro تولید کند. فلزیاب Invenio Pro که حاصل استفاده از ۳ پتنت ثبت شده میباشد نسخه بروز شده فلزیاب Invenio است که دارای تکنولوزی کاملا اختصاصی میباشد و میتواند عمق ، شکل ، ابعاد و اندازه اهداف فلزی دفن شده و حتی حفره ها و تونل ها را نشان دهد.

برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...