۱۳۹۷ بهمن ۹, سه‌شنبه

فلزیاب Tartak تولید شرکت ARMAND

فلزیاب Tartak تولید شرکت ARMAND
گنج یاب های Armand دستگاه های فوق العاده ای در زمینه فلزیابی می باشند که از سال ۱۹۸۵ با بهره گیری از روش های سنتی تولید انواع گنج یاب و فلزیاب فعالیت خود را آغاز نمود. کمپانی Armand از یک گروه از باستان شناسان بوجود آمده است و در حالی یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین کمپانی های ساخت فلزیاب لهستانی می باشد که امروزه بسیار مورد توجه کاوشگران سراسر دنیا قرار گرفته است. کاوش در گذشته و ماجراجویی را با کمپانی Armand آغاز کنید.
فلزیاب Tartak
فلزیاب Tartak

بیو گرافی فلزیاب Tartak

گنج یاب Tartak از بهترین محصولات کمپانی آرماند می باشد تولید کنندگان این فلزیاب به این باورند این گنج یاب یکی از با کیفیت ترین دستگاه های جهان می باشد . در درون این فلزیاب پردازنده ای بکار رفته که سرعت دستگاه را در زمان کاوش به چندین برابر می رساند و کاوشگر میتواند با سرعت بالا به جستجوی هدف بپردازد و همچنین این دستگاه توانایی تفکیک فلزات در عمق بالا را دارد و میتواند همه املاح معدنی را حذف کند تا اپراتور با دقت بالاتر کاوش خود را انجام دهد.
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...