۱۳۹۷ بهمن ۸, دوشنبه

فلزیاب نقطه زن Bullseye II | فلزیاب آمریکایی

فلزیاب نقطه زن Bullseye II | فلزیاب آمریکایی
شرکت Whites Electronics از سال ۱۹۵۰ فعالیت خود را در شهر (Sweet Home) ایالت اورگن (Oregon) امریکا آغاز کرد. فلزیاب های آمریکایی از دیر باز مورد اعتماد و اطمینان کاوشگران سراسر دنیا بوده اند. شرکت های فلزیاب امریکایی علاوه بر داشتن دستگاههای بسیار با کیفیت دارای قیمتی رقابتی نیز بوده و همین عامل فروش بالای آنها را در مارکت جهانی تضمین کرده است.  این شرکت که جزء با سابقه ترین های این عرصه میباشد به طراحی و تولید محصولات کارا و با کیفیت شهرت دارد. دستگاه های میان رده تولیدی این شرکت در عین داشتن قیمتی بسیار پایین از قابلیت های بسیار خوبی نیز بهره میبرند و همین عامل باعث موفقیت آنها در برابر دیگر کمپانی ها شده است.
فلزیاب نقطه زن Bullseye II
فلزیاب نقطه زن Bullseye II

فلزیاب دستی Bullseye II

از فلزیاب Bullseye II بعنوان یک دستگاه مکمل در کنار فلزیابی و گنجیابی استفاده میشود . این فلزیاب دستی کاربرد بسیاری داشته که میتوان از آن در ورودی اماکن حساس و ورزشگاهها به عنوان فلزیاب بازرسی بدنی استفاده نمود . قابلیت نقطه زنی دستگاه فلزیاب بولزای این امکان را به اپراطور میدهد تا بتواند بصورت دقیق محیطی را مورد کاوش قرار دهد.
فلزیاب های نقطه زن دسته ای از فلزیاب ها هستند که برای پیدا کردن محل دقیق اهداف از آنها استفاده میشود. این دستته از دستگاه های فلزیاب دارای عمق کاوش بسیار پایینی بوده و بیش از ۲۰تا ۳۰ سانتی متر را کاوش نمیکنند و وقتی محلی را حفاری کرده باشید برای پیدا کردن محل دقیق هدف مخصوصا اهداف کوچک مانند سکه از آنها استفاده میشود.
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...