۱۳۹۷ بهمن ۸, دوشنبه

فلزیاب نقطه زن PRO-FIND 15 محصول کمپانی MINELAB

فلزیاب نقطه زن PRO-FIND 15 محصول کمپانی MINELAB
کمپانی ماین لب استرالیا را را میتوان یکی از برترین کمپانی های سازنده انواع فلزیاب و گنج یاب در همه دنیا دانست. این کمپانی با ساخت فلزیاب های با حساسیت بالا و پیشرفته توانسته اعتماد کاوشگران گنج در سراسر جهان را بدست آورد. گنج یاب نقطه زن Pro-FINE 15 با کیفیت و حساسیت بالای خود از دیگر رقبا در زمینه فلزیابی به فروش بسیار بالای دست پیدا کرده است.


فلزیاب نقطه زن PRO-FIND 15 محصول کمپانی MINELAB
 فلزیاب نقطه زن PRO-FIND 15                                                                    

معرفی فلزیاب نقطه زن PRO-FINE 15 :

گنج یاب نقطه زن Pro-FINE 15 یکی از فلزیاب های سری PRO-FINE کمپانی ماین لب است. دو دستگاه دیگر این سری گنج یاب PRO-FINE 35 و PRO-FIND 25 هستند که هر کدام نسبت به سری های قبل خود دارای برتری و بهبود های هستند. این فلزیاب ها را میتوان به عنوان سیستم های مکمل و با کارایی بالا در کنار دیگر دستگاه های فلزیاب اصلی نقطه زن برای هدف یابی استفاده نمود و از جستجو و حفاری های بیهوده جلوگیری کرد و در کمترین زمان ممکن به هدف مورد نظر دست پیدا کرد. اگر قصد خرید یک دستگاه گنج یاب نقطه زن و با دقت بالا و ارزان قیمت هستید این دستگاه را پیشنهاد میکنیم.

چند مورد از قابلیت های فلزیاب نقطه زن PRO-FIND 15 :

  • حساسیت و دقت خیلی زیاد در پیدایش هدف
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...