۱۳۹۷ بهمن ۸, دوشنبه

فلزیاب و طلایاب PV Imaging

فلزیاب و طلایاب PV Imaging
کمپانی فلزیاب IKPV تمام محصولات طلایاب خود را با قیمت مقرون به صرفه، آموزش رایگان، ۱ سال سال گارانتی معتبر، ۱۰ سال خدمات پس از فروش و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور ارائه می دهد و طیف وسیعی از دستگاه های فلزیاب تصویری و فلزیاب های دیگر با توجه به نیاز های شخصی شما تامین می کند. قیمت های ما تضمین شده و بسیار رقابتی است، بنابراین شما با خیالی راحت بهترین خرید فلزیاب را انجام می دهید. خدمات پس از فروش استثنائی، گارانتی معتبر و دریافت دستگاه فلزیاب به شما این اطمینان را می دهد هنگامی که شما یک فلزیاب تصویری یا هر فلزیاب یا لوازم جانبی دیگری را که ازشرکت فلزیاب IKPV با شماره ۰۹۹۱۷۵۷۹۰۲۰ خریداری کردید، احساس رضایت کنید.
فلزیاب و طلایاب PV Imaging
فلزیاب و طلایاب PV Imaging
دستگاه فلزیاب پی وی امیجینگ محصول کمپانی فلزیاب IKPV یک فلزیاب تصویری با قیمت مقرون به صرفه می باشد که به راحتی با سایر دستگاه های فلزیاب خارجی رقابت می کند.

برخی از قابلیت های دستگاه فلزیاب و طلایاب PV IMAGING

  • دارای قابلیت خوراک دهی و قدرت تفکیک  و جداسازی انواع فلزات با آنتن دارای قدرت تفکیک طلا از فلزات دیگر بوسیله لوپ ( بوق – نقطه زن )
  • توان نفوذپذیری در عمق زیاد
  • دارای حذف موانع و آلودگیهای محیطی
.برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...