۱۳۹۷ بهمن ۱۰, چهارشنبه

فلزیاب Headhunter 12 ساخت شرکت DETECTOR PRO

فلزیاب Headhunter 12 ساخت شرکت DETECTOR PRO
کمپانی Detector pro جزء برترین سازندگان انواع فلزیاب ، طلایاب و گنج یاب در ایالت نیوجرسی آمریکا می باشد. این کمپانی ۲۰ سال در این زمینه سابقه دارد و در این سال ها تجربه های زیادی را بدست آورده و گنج یاب های بسیار خوب و با کیفیتی را ساخته و به کاوشگران معرفی کرده است. این کمپانی در اوایل کار خود با ساخت هدفون و لوزام جانبی برای فلزیاب ها فعالیت خود را آغاز نمود و بعد از مدتی شروع به تولید فلزیاب کرد. دستگاه های تولیدی این کمپانی بیشتر از نوع دستگاه های میان رده بوده و جهت جستجو های سطحی بکار گرفته می شوند همواره قیمت فلزیاب های این کمپانی نسبت به دیگر شرکت های فلزیاب از قیمت پایین و مناسبی برخوردار هستند.



فلزیاب Headhunter 12
فلزیاب Headhunter 12

فلزیاب Headhunter 12

گنج یاب Headhunter 12 دستگاهی برای جستجو در خشکی و آب می باشد. این گنج یاب توانایی بالانس شدن با محیط را با سرعت بالای دارد و به جستجوی شی مورد نظر بپردازد. این فلزیاب توانایی کاوش در آب شور و شیرین را دارد برای استفاده فقط دستگاه را روشن و بعد از بالانس شدن با محیط به کاوش اهداف بپردازید. فلزیاب Headhunter 12 مجهز به یک کویل پروانه ای است که قابلیت کاوش عمق بالاتری همراه با حساسیت بیشتری را دارد. هدفون های که همراه با فلزیاب در زمان فروش به مشتری تحویل داده می شوند از کیفیت بسیار بالایی بهره مند می باشند و برای اپراتور در زمان کاوش مشکلی پیش نمی آورند.

برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...