۱۳۹۷ بهمن ۸, دوشنبه

فلزیاب FPID 2100 تولید کمپانی فیشر

فلزیاب FPID 2100 تولید کمپانی فیشر
شرکت فیشر یکی از بهترین کمپانی های تولید کننده انواع فلزیاب ، طلایاب ، الماس یاب ، فلزیاب های امنیتی و … می باشد . این کمپانی در سال 1931 توسط Dr. Gerhard R. Fisher در شهر Palo Alto ایالت California آمریکا فعالیت خود را آغاز نمود. شرکت FISHER با تولید دستگاه های فوق العاده کاوشگران زیادی را به خود جذب و معروفیت بسیار زیادی نسبت به دیگر رقبای خود به دست آورد.
فلزیاب FPID 2100
فلزیاب FPID 2100

معرفی فلزیاب FPID 2100

دستگاه گنج یاب FPID 2100 از دیگر محصولات کمپانی فیشر می باشد . این فلزیاب در مدت زمان کوتاهی میتواند با سرعت بالا هدف را کاوش و پیدا کند ، همچنین این دستگاه فلزیاب کاربرد زیادی در مکان های که فلزات سطح زمین زیاد است و باعث اختلال و اشتباه در سیستم فلزیاب می شوند دارد و به آسانی قادر است تا فلزات در عمق پایین تر را تشخیص دهد. فلزیاب FPID 2100 دارای وزن بسیار کمی است و کاوشگر میتواند به راحتی و سریع به کاوش خود بپردازد. اگر قصد تهیه و خرید یک فلزیاب با سرعت بالا و عملکرد عالی را دارید کمپانی IKPV به شما گنج یاب FPID2100 را پیشنهاد میکند.

قابلیت های فلزیاب اف پید ۲۱۰۰ :

  • سبک و قابل حمل
  • مجهز به باتری درونی
  • وزن ۲ کیلوگرم
.برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...