۱۳۹۷ بهمن ۸, دوشنبه

فلزیاب Multi KRUZER تولید کمپانی Makro

فلزیاب Multi KRUZER تولید کمپانی Makro

معرفی کمپانی Makro

کمپانی گنج یاب Makro (ماکرو) تولید کننده انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب پیشرفته به عنوان یک شرکت بین المللی با کیفیت و کارکرد عالی از سال 1986 میلادی در شهر استانبول کشور ترکیه فعالیت خود را شروع کرد و در ابتدای کار خود به ساخت و تولید انواع فلزیاب و طلایاب های بسیار خوبی دست پیدا کرد که در میان رقبای خود از معروفیت خاصی بهره مند شد و بعد از ارائه به بازار های سراسر دنیا هواداران زیادی را جذب خود کرد.
فلزیاب Multi KRUZER
فلزیاب Multi KRUZER

نقد و بررسی فلزیاب Multi KRUZER

دستگاه گنج یاب Multi KRUZER با بکار گیری فرکانس کارکرد چند گانه ( 5khz /14khz / 19khz ) و توانایی جستجو در آب و محل های مرطوب یک گنج یاب پیشرفته شرکت ماکرو میباشد که کارکرد بسیار عالی را همراه با عمق جستجو بالا برای کاوشگر به ارمغان می آورد. اگر میخواهید در ساحل به جستحو بپردازید این فلزیاب بهترین انتخاب برای کار شما میباشد . کارایی فلزیاب Multi KRUZER در ساحل و مناطق مرطوب بسیار پایدار است و از بروز ترین تکنولوژی روز دنیا در طراحی و ساخت این فلزیاب استفاده شده است .

سایر امکانات و توانایی های فلزیاب Multi KRUZER :

  • گارانتی: ۲ سال (محدود در کشورهای خارجی)
  • وزن کل: ۱٫۴ کیلوگرم
.برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...