۱۳۹۷ بهمن ۹, سه‌شنبه

فلزیاب MX100E محصول کمپانی Ground EFX آمریکا

فلزیاب MX100E محصول کمپانی Ground EFX آمریکا
کمپانی GROUND EFX یک هولدینگ بین المللی است و چند کمپانی زیر مجموعه دارد که به صورت مستقیم به روی آن ها نظارت می کند و نمایندگی اصلی آن در تگزاس امریکا قرار دارد . این کمپانی در عرصه طراحی و ساخت انواع فلزیاب فعال است و سازنده چند مدل معروف و فوق العاده فلزیاب و گنج یاب در بازار است که برترین ویژگی این کمپانی در برابر دیگر رقبا ساخت بسیار زیبا و بروز آنها است.
فلزیاب MX100E
فلزیاب MX100E

معرفی فلزیاب MX100E

گنج یاب MX100E جزء دستگاه های مدل SWARM این کمپانی است. این فلزیاب دارای قدرت بسیار بالای نقطه زنی است که همین سبب می شود تا این فلزیاب مورد توجه کاربران زیادی قرار بگیرید. دستگاه فلزیاب MX100E مانند دیگر فلزیاب های این کمپانی دارای طراحی بروز و متناسب با ساختار بدن (ارگونومیک) می باشد و در تولید این دستگاه از مدار های الکترونیکی بروز و پیشرفته استفاده شده است . عملکرد این فلزیاب در مناطق مختلف بسیار بالا است و همچنین این دستگاه دارای رابط کاربری بسیار آسانی می باشد که کار اپراتور را راحت میکند و کاوشگر میتواند به راحتی هدف مورد نظر خود را جستجو و پیدا کند.

برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...