۱۳۹۷ بهمن ۹, سه‌شنبه

فلزیاب Headhunter Pirate | فلزیاب آمریکایی

فلزیاب Headhunter Pirate | فلزیاب آمریکایی
DetectorPro یکی از شرکت های آمریکایی واقع در ایالت نیوجرسی در شرق امریکاست. این شرکت به ریاست آقای Gary Storm در دو دهه فعالیت خود به تولید هدفون و دیگر لوازم جانبی فلزیاب میپرداخت. این شرکت همچنین تعدادی فلزیاب میان رده تولید کرده است که از معروف ترین های آنها میتوان به سری هد هانتر اشاره کرد. این سری از فلزیاب ها به فلزیاب های میان رده مشهور هستند و در عین داشتن قیمتی مقرون به صرفه بسیار حساس و با کیفیت نیز میباشند.
فلزیاب Headhunter Pirate
فلزیاب هد هانتر

معرفی فلزیاب Headhunter Pirate

فلزیاب هد هانتر تولید کمپانی فلزیاب آمریکایی از برترین دستگاه های پالسی بوقی میباشد که دارای رابط کاربری بسیار ساده بوده و مناسب جهت استفاده افراد مبتدی در عرصه فلزیابی و گنجیابی میباشد.  Pirate در اصلاح به معنای دزدان دریایی میباشد که بعنوان نام این مدل از فلزیاب کمپانی دتکتور پرو قرار گرفته است. این دستگاه گنج یاب توانایی کار در انواع محیط های آبی ، جنگل ، صحرا ، کوهستان و … را داراست و کارکردن با آن نیز بسیار ساده و راحت است و هرکسی با هر میزان از تجربه قادر است با آن کار کند.
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...