۱۳۹۷ بهمن ۹, سه‌شنبه

فلزیاب Explorer XS ساخت شرکت ماینلب

فلزیاب Explorer XS ساخت شرکت ماینلب

شرکت فلزیاب ماینلب :

شرکت ماینلب استرالیا یکی از تولید کنندگان مشهور فلزیاب در دنیا است که سابقه ای 30 ساله در زمینه فلزیابی دارد و تا کنون توانسته نیاز بسیاری از کاوشگران به دستگاه فلزیاب را بر طرف نماید.محصولات این را شرکت را می توان جهت فلزیابی ، طلایابی ، گنج یابی و سکه یابی مورد استفاده قرار داد و به هدف رسید.محصولات این شرکت فلزیاب قدرت تفکیک بالایی داشته و به همین دلیل در بین کاوشگران اعتبار خاصی پیدا کرده است.

فلزیاب Explorer XS
فلزیاب Explorer XS

معرفی فلزیاب Explorer XS :

این فلزیاب در دسامبر 1999 تولید شد و اکنون دیگر شرکت ماینلب از این مدل دیگر تولید نمی کند. فلزیاب Explorer XS دستگاهی با کارایی متوسط می باشد که از آن می توان برای کاوش های تا یک متر و نیم استفاده کرد و به اهداف رسید.هدف از تولید این دستگاه فلزیاب یافتن سکه و جواهرات می باشد که در عمق کم مدفون شده اند.از این فلزیاب همچنین می توان در سواحل و اطراف رودخانه ها استفاده نمود و اهداف را به سرعت یافت. صفحه نمایش این دستگاه فلزیاب دیجیتالی پیشرفته بود که در کاوش ها به شما کمک بسیار خواهد کرد.این فلزیاب همچنین دارای سیستم نقطه زنی می باشد که شما را به محل دقیق اهداف می رساند.

برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...