۱۳۹۷ بهمن ۹, سه‌شنبه

فلزیاب VK10 تولید کمپانی Viking انگلستان

فلزیاب VK10 تولید کمپانی Viking انگلستان
کمپانی فلزیاب Viking Metal Detectors واقع در شهرستان Lancashire در شمال غربی انگلستان فعالیت خود را از سال ۱۹۷۰ آغاز کرد و در زمینه تولید فلزیاب و گنج یاب های میان رده و مناسب برای افراد مبتدی از برترین کمپانی های اروپایی است.این کمپانی یکی از برترین سازندگان دستگاه های صنعتی میباشد که توانسته در مدت کمتر از یک قرن از محبوبیت خاصی در بین طرفداران عرصه سکه یابی و گنجیابی برخوردار گردد.در اینجا با جدید ترین محصول سال ۲۰۱۸ کمپانی ویکینگ آشنا خواهید شد که تلفیقی از سیستم القائی پالسی (PI) و مگنومتر میباشد.

فلزیاب VK10

فلزیاب های این شرکت در ساده ترین شکل ممکن طراحی شده اند و در عین حال دارای دقت و حساسیت فوقالعاده بالایی هستند. فقط کافیست تا مدتی وقت گذاشته و دفترچه راهنمای همراه محصول را مطالعه کنید. کار با این دستگاهها به قدری آسان است که استفاده از آن دارای محدودیت سنی نیست و حتی کودکان نیز به راحتی با آن کار میکنند.
فلزیاب Viking VK10 دارای ساده ترین رابط کاربری است و بر روی پنل کنترل دستگاه خبری از دگمه های زیاد و سوئیچ های کنترل گیج کننده نیست. فقط کافیست تا دستگاه را روشن کرده و فلزیابی را شروع کنید. پیشنهاد کارشناسان ما به تازه واردان دنیای فلزیابی و گنج یابی این است که برای شروع فلزیاب ارزان قیمت و ساده تهیه کنند و پس از کسب تجربه های لازم اقدام به خرید فلزیاب حرفه ای و فلزیاب پیشرفته کنند. فلزیاب Viking VK10 کلید رسیدن شما به رویا هایتان است!
فلزیاب VK10
فلزیاب VK10
دکمه های تعبیه شده بر روی پنل دستگاه گنج یاب وی کی ۱۰ کار را با این دستگاه بسیار آسان نموده است دکمه سمت راست (sensitivity) میزان حساسیت دستگاه و دکمه سمت چپ ( discrimination) جهت تنظیم نوع فلزات مقرر گردیده است، که میتوان با استفاده از دفترچه راهنمای آموزش کار با دستگاه فلزیاب به راحتی با این گنج یاب شروع به کاوش نمود.
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...