۱۳۹۷ بهمن ۱۰, چهارشنبه

فلزیاب امریکایی Teknetics T2
شرکت Teknetics واقع در شهر El Paso ایالت تگزاس امریکا یکی از خوش نام ترین و برترین تولید کنندگان دستگاههای فلزیاب و گنج یاب در امریکا و جهان میباشد.این شرکت زیر مجموعه کمپانی Bounty Hunter است و کارخود را در سال ۱۹۸۳ آغاز و در سال ۱۹۸۹ جز اولین تولید کنندگان فلزیاب در تگزاس شد. در ادامه با ما همراه باشید تا فلزیاب  T2  محصول Teknetics  به شما معرفی نماییم.

فلزیاب امریکایی Teknetics T2
فلزیاب امریکایی Teknetics T2

فلزیاب امریکایی Teknetics T2 یکی از برترین فلزیاب‌های حرفه‌ای می‌باشد که توانست در مدت‌زمان کوتاهی کنترل فروش بازار را به عهده بگیرید این فلزیاب قادر است تا ریزترین فلزات موجود رون خاک را بیرون بکشد اگر شما از کاوشگران گنج‌های باستانی هستید این فلزیاب بهترین گزینه برای شما می‌باشد اگر قصد خرید فلزیاب حرفه‌ای را دارید این فلزیاب بهترین گزینه براش ما می‌باشد اما اگر برای اولین بار است می‌خواهید با فلزیاب کار نمایید بهتر است ابتدا نوه کار با فلزیاب‌ها را فرا بگیرید زیرا در یک جستجوی خوب فقط نوع فلزیاب  تأثیر ندارد بلکه نحوه کار با آن بسیار مهم‌تر است.

برخی از قابلیت های این فلزیاب امریکایی Teknetics T2

  • صفحه LCD بزرگ با ۰ تا ۹۹ ایدی هدف
  • واسط کاربر مبتنی بر منو ساده 
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...