۱۳۹۷ بهمن ۱۰, چهارشنبه

دلیل برای آنکه یک فلزیاب آی کا پی وی بخریم!

 دلیل برای آنکه یک فلزیاب آی کا پی وی بخریم!
به نظر شما ملاک خرید یک فلزیاب خوب چیست؟ برند معتبر؟ کیفیت ساخت؟ لوپ خوب؟ رابط کاربری و نرم افزار؟ قیمت؟ با در نظر گرفتن هرکدام از معیارهای گفته شده، اگر به سمت برند‌های بی نام و نشان، نرویم، انتخاب‌های ما در اکوسیستم ویژولایزر، یکی از این برندها خواهند بود: ای کا پی وی ، او کا ام  و با توجه به این که در مورد ای کا پی وی صحبت می‌کنیم، ارزش خرید محصولات این کمپانی را در برابر رقیبان، از جنبه‌های گوناگون بررسی می کنیم:

"<yoastmark

خرید یک برند معتبر از دغدغه‌های بسیاری از کاربران است؛ البته اگر برند گرایی به دلیل اطمینان از کیفیت محصولات یک برند باشد خیلی خوب و درست است اما در بسیاری از موارد این طور نیست. اعتبار برند آی کا پی وی در زمینه تولید تجهیزات فلزیابی کاملا اثبات شده و نیازی به توضیح ندارد، اما اگر هنوز هم به اعتبارش در دنیای ساخت فلزیاب  اطمینان ندارید، بهتر است بدانید
این کمپانی با توجه به زمان نسبتا کمی که فلزیاب  تولید می‌کند، ثابت کرد که تفاوت زیادی با آنچه که جنس چینی می‌دانیم، دارد و توانسته است بسیاری از رقیبان معتبر، مانند او کا ام و لورنز را در زمینه فروش جهانی پشت سر بگذارد.
 معرفی سری لئو پارد و توسعه زود هنگام آن هم نشانه دیگری از سیاست درست و اقتدار این کمپانی ایرانی است. انتخاب آی کا پی وی به عنوان سازنده لئو پارد 16000 از طرف کمپانی های بزرگ هم نشانه دیگری از ارزش و اعتبار این برند به شمار می‌رود. به هر حال اگر به ارزش یک برند به صورت منطقی نگاه می کنید، ای کا پی می تواند می تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد، اما اگر طرفدار  چشم و گوش بسته یک برند یا به عبارت دیگر یک … زامبی هستید، حرفی برای گفتن نداریم!

برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...