۱۳۹۷ بهمن ۱۰, چهارشنبه

فلزیاب GO FIND تولید کمپانی فلزیاب MINELAB استرالیا

فلزیاب GO FIND تولید کمپانی فلزیاب MINELAB استرالیا

فلزیاب GO FIND با داشتن تکنولوژی پیشرفته و کارکرد بهینه با ورود به بازار طولی نکشید که به یکی بهترین دستگاههای فلزیاب GO FIND موجود در بازار تبدیل شد و امروزه بدلیل داشتن ویژگی های منحصر بفرد توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار میگیرد. فلزیاب گو فایند از محصولات شرکت ماینلب استرالیا ست که در کشور مالزی مونتاژ شده است و این شرکت همواره تولیدات بی نظیری به بازار ارائه کرده است و در ادامه به بررسی ویژگی ها و نحوه ی کارکرد فلزیاب GO FIND می پردازیم.

فلزیاب GO FIND
فلزیاب GO FIND

معرفی فزلیاب GO FIND

طلایاب GO FIND با داشتن طراحی زیبا و فوق العاده مناسب برای انجام کاوش در هر مکانی است و با داشتن ویژگی هایی همچون کم حجم بودن , تا شو بودن و سبک بودن اپراتور میتواند بدون هبچ دردسری فلزیاب GO FIND را با خود حمل کند و در هنگام کار با این دستگاه بدلیل وزن سبک هیچگاه خسته نشود و بتواند ساعات زیادی به کاوش حرفه ای بپردازد بدون اینکه نگران اتمام شارژ باتری دستگاه باشد زیرا این دستگاه دارای باتری فوق العاده قوی است که میتواند این امکان را به اپراتور بدهد تا چندین ساعت متوالی به کاوش بپردازد .

برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...