۱۳۹۷ بهمن ۹, سه‌شنبه

فلزیاب GO FIND فلزیاب استرالیایی

فلزیاب GO FIND فلزیاب استرالیایی
فلزیاب GO FIND با داشتن تکنولوژی پیشرفته و کارکرد بهینه با ورود به بازار طولی نکشید که به یکی بهترین دستگاههای فلزیاب GO FIND موجود در بازار تبدیل شد و امروزه بدلیل داشتن ویژگی های منحصر بفرد توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار میگیرد. فلزیاب گو فایند از محصولات شرکت مینلب استرالیا ست که در کشور مالزی مونتاژ شده است و این شرکت همواره تولیدات بی نظیری به بازار ارائه کرده است و در ادامه به بررسی ویژگی ها و نحوه ی کارکرد فلزیاب GO FIND می پردازیم.
فلزیاب GO FIND
فلزیاب GO FIND

مشخصات گنجیاب GO FIND

فلزیاب گو فایند با عنوان بهترین فلزیاب عمق متوسط به بازار ارائه شده است و عمق کاوش دقیق برای فلزیاب GO FIND تعریف نشده است و در دفترچه ی ارائه شده توسط شرکت سازنده نیز عمق مشخصی برای گو فایند مشخص نشده است زیرا شرایط جغرافیایی و اپراتوری دستگاه تاثیر بسزایی در کارکرد این دستگاه دارد . GO FIND در ۳ مدل مختلف ارائه شده است که هر یک از این مدل ها دارای ویژگی ها و مزیت های مختص به خود هستند که میتوانند با توجه به نیاز اپراتور در هر شرایطی بهترین پاسخگویی را داشته باشند :
  • دستگاه فلزیاب گو فایند ۲۰
  • فلزیاب گو فایند ۴۰
.برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...