۱۳۹۷ بهمن ۱۰, چهارشنبه

فلزیاب Geodeta ساخت شرکت ARMAND

فلزیاب Geodeta ساخت شرکت ARMAND
شرکت ARMAND در سال 1985 در کشور لهستان تاسیس شد. این شرکت در زمینه تولید و ساخت فلزیاب و گنج یاب فعال می باشد. شرکت آرماند را گروهی از باستان شناسان بوجود آوردند که یکی از با تجربه ترین و بهترین شرکت ها در لهستان می باشد. شعار این شرکت نسبت به محصولات خود ، گذشته را جستجو کنید و ماجراجویی را با ما شروع کنید می باشد و دستگاه های این شرکت از قدرت و کیفیت خیلی زیادی برخوردار هستند.


فلزیاب Geodeta
فلزیاب Geodeta

معرفی فلزیاب Geodeta

دستگاه های فلزیاب جهت تشخیص فلزات در زیر زمین بکار گرفته می شوند. فلزیاب Geodeta جزء محصولات شرکت Armand می باشد که دارای طراحی ارگونومیک است. همچنین این فلزیاب با بکار گیری و استفاده از لوپ 28 سانتی خود امکان کاوش عمق بالاتری را دارد و لوپ های این دستگاه کاملا ضد آب می باشند . گنج یاب Geodeta دارای رابط کاربری بسیار آسانی می باشد و نیاز به تنظیمات پیچیده یا آموزش ندارد و با بهره گیری از هدست این فلزیاب باعث صرفه جویی در مصرف باتری و دریافت سیگنال با کیفیت می شود ، همواره این دستگاه دارای قابلیت تفکیک و جدا سازی بسیار بالایی می باشد. قیمت این فلزیاب با در نظر گرفتن کارایی بالای آن مناسب می باشد.

تعدادی از قابلیت های فلزیاب Geodeta :

  • مجهز به سیستم VLF و آنالوگ
  • دارای فرکانس کاری ۷/۸ کیلوهرتز
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...