۱۳۹۷ بهمن ۸, دوشنبه

فلزیاب Coinmaster GT فلزیاب آمریکایی وایتس

فلزیاب Coinmaster GT فلزیاب آمریکایی وایتس
شرکت فلزیاب Whites یک کمپانی معروف و قدرتمند می باشد که فعالیت خود را در زمینه تولید فلزیاب، طلایاب، گنج یاب و … از سال ۱۹۵۰ شروع کرده است. این شرکت با تولید محصولات پیشرفته و با کیفیت و همچنین استفاده از استاندارد های بین المللی از همان روزهای شروع فعالیت به محبوب ترین شرکت تولید فلزیاب و طلایاب تبدیل شد. شرکت فلزیاب آمریکایی Whites برای ارگان ها و سازمان های مختلفی مثل ارتش آمریکا اقدام به ساخت سیستم های کاوشگر کرده است. محصولات تولیدی شرکت فلزیاب و گنج یاب Whites با کارایی و پاسخگویی عالی جهت اپراتور های حرفه ای و ارگان های مختلف قرار گرفته است.

فلزیاب Coinmaster GT
فلزیاب Coinmaster GT

یکی از محصولات ارائه شده توسط کمپانی فلزیاب وایتس، سکه یاب Coinmaster GT به معنای ( استاد سکه یاب ) میباشد که مناسب جهت سکه یابی میباشد.
 محصول شرکت Whites قابلیت کاوش در مناطق مرطوب و ساحلی را دارا می باشد. این فلزیاب مخصوص کاوش سکه و جواهرات طراحی و ساخته شده است. سکه یاب Coinmaster GT علاوه بر داشتن ویژگی های یک فلزیاب حرفه ای دارای رابط کاربری ساده و طراحی ارگونومیک نیز میباشد.

برخی از قابلیت های دستگاه فلزیاب Coinmaster GT Whites

  • فلزیاب Coinmaster GT وزن کلی- lbs 5/2 (13/1 کیلوگرم)
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...