۱۳۹۷ بهمن ۱۰, چهارشنبه

فلزیاب Tracker II تولید کمپانی Bounty Hunter

فلزیاب Tracker II تولید کمپانی Bounty Hunter
کمپانی Bounty Hunter ساخته شده در شهر El Paso ایالت تگزاس در غربی ترین منطقه کشور آمریکا و سازنده انواع فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب یکی از با کیفیت ترین و با سابقه ترین کمپانی در این عرصه می باشد. گنج یاب های Bounty Hunter بسیار با کیفیت و نسبت به کارایی فوق العاده از قیمت مناسبی بهره مند هستند. با ما همراه باشید تا یکی از بهترین دستگاه های این کمپانی یعنی فلزیاب Tracker II را به شما معرفی کنیم.



فلزیاب Tracker II
فلزیاب Tracker II

بیو گرافی فلزیاب Tracker II

گنج یاب Tracker II از ساده ترین مدل ها در زمینه فلزیابی می باشد که یک گنج یاب تفریحی برای کودکان محسوب می شود ، اگر فرزند شما در آرزوی پیدا کردن گنج است از فلزیاب Tracker II استفاده کنید. کارکرد این دستگاه بسیار آسان می باشد و نیز از گنج یاب Tracker IV هم راحت تر است ، ویژگی های بسیار ، حساسیت آنالوگ و تفکیک کار با این دستگاه را خیلی آسان تر کرده است. این فلزیاب دارای دو زنگ هشدار می باشد که انواع فلزات را به شما هشدار می دهد و مجهز به یک چراغ LED می باشد که وضعیت باتری را زمان خالی شدن به شما نشان  میدهد.

برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...